Aktualno

Najnovejše v Brežicah

Nazaj

Stran 18 od 21 (Vseh vnosov: 241)

Iz sejma Alpe-Adria 2023

Iz sejma Alpe-Adria 2023

Zavod za podjetništvo, turizem in mladino Brežice vas vabi, da nas vse do sobote, 18. 2. 2023 obiščete na Gospodarskem razstavišču, 33. sejmu Alpe-Aaria, največjem sejmu za vse ljubitelje turizma, kampinga in karavaninga v Sloveniji.

Brežice v letu 2022 na 6. mestu po številu prenočitev

Brežice v letu 2022 na 6. mestu po številu prenočitev

Brežice so bile lani med slovenskimi turističnimi kraji na 6. mestu po številu prenočitev. v letu 2022 smo našteli 666. 698 prenočitev. Kar je bilo dobrih 137.000 nočitev več kot v letu 2021.
V letu 2022 smo v Brežicah zabeležili 202.696 turističnih prihodov in 666.698 turističnih prenočitev oziroma za 22,5 % več prihodov in za 21 % več prenočitev kot v letu 2021. Glede na rekordno leto 2019 je bilo število prihodov v letu 2022 višje za 0,5%, število prenočitev pa manjše za 3 %. Tuji gostje so ustvarili 90.012 prihodov in 330.330 prenočitev.
 

Županovo vino 2022 v Brežicah

Županovo vino 2022 v Brežicah

V torek 17. 5. 2022 je v Mestni hiši Brežice potekal že tradicionalni izbor za Županovo vino. Komisija v sestavi Milena Rožman (predsednica), Adi Brod, Jože Prah, Miha Balon in Roman Baškovč, so ocenjevali vzorce vina, in sicer 26 vzorcev cvička ptp,  24 vzorcev belega bizeljčana ptp ter 13 vzorcev laškega rizlinga.

Vzpostavljanje kolektivne blagovne znamke v destinaciji Čatež in Brežice

Vzpostavljanje kolektivne blagovne znamke v destinaciji Čatež in Brežice

Z namenom povezovanja pridelovalcev ustreznih prehranskih izdelkov ter izdelkov umetnostne in domače obrti, gostinsko turističnih storitev in ponudbe nastanitev in bivanja ter drugih vsebin v destinaciji Čatež in Brežice, začenjamo z gradnjo kolektivne blagovne znamke našega območja.

Anketa za domačine

V zavodu za podjetništvo, turizem in mladino Brežice stremimo k razvoju turistične destinacije, ki bo zagotavljal tako visoko zadovoljstvo turistov in obiskovalcev, kot tudi visoko kakovost življenja prebivalcev. K razvoju turizma prispeva tudi podpora prebivalstva. Vemo, da turizem vpliva na kakovost bivanja, ki prebivalcem prinaša tako koristi kot tudi nevšečnosti, zato nas zanima kako prebivalci občine Brežice ocenjujete turizem v destinaciji in kako kakovost bivanja v odnosu do turističnega razvoja.
 

T-bone steak Krškopoljca s sezonsko prilogo in točenim pivom Extra

Ocenjevanje jedi in pijač

Ocenjevanje jedi in pijač postreženih na gostinski način je potekalo v četrtek, 26.1.2023.

Kolektivna blagovna znamka - Anketa

Kolektivna blagovna znamka - Anketa

Na Fakulteti za turizem, Univerze v Mariboru so študentje v sklopu magistrskega študija Turistične destinacije in doživetja, pripravili raziskavo o prepoznavnosti kolektivnih blagovnih znamk v slovenskem prostoru. Kot sistem certificiranja ponudbe po modelu »Izvorno slovensko« imamo oblikovanih 10 kolektivnih blagovnih znamk.  Zaradi želje po nadaljnjem razvoju kolektivnih blagovnih znamk so sestavili anketni vprašalnik, ki je namenjen potrošnikom/kupcem izdelkov, storitev in doživetij vključenih v kolektivne blagovne znamke. 
 

Bazen priložnosti za geotermalno energijo v občini Brežice

Bazen priložnosti za geotermalno energijo v občini Brežice

Krško-Brežiško polje je že dolgo poznano po svojih termalnih vrelcih. Njihov pomen so prepoznali že Rimljani, ki so živeli na tem območju, kasneje pa viri omenjajo odkritje vrelcev termalne vode leta 1797. Po poplavah so bili ti vrelci ponovno odkriti leta 1854, ko so njihovi lastniki grofje Attemsi dovolili brežiškemu frančiškanu Zagorcu, da je zgradil zasebno kopališče. Kasneje so grofje Attemsi leta 1924/25 zgradili lastno sodobno javno zdravilišče skupaj s prvim hotelom Toplice na območju današnjih Term Čatež.

Stran 18 od 21 (Vseh vnosov: 241)